9/01/2014

new school

Cześć! Dziś po raz pierwszy zobaczyłam większy kawałek szkoły, wcześniej niestety nie miałam takiej możliwości, ponieważ kiedy były Drzwi Otwarte ja byłam na wymianie, no ale szkoła naprawdę jest malutka, cieszy mnie to, bo nie będę musiała szukać klas i biegać po całej szkole z myślą, że na lekcje się spóźnię. Cieszy mnie, że od tego roku codziennie będę widywać się z Kamilem, przez całe 3 lata będziemy się widzieć, akurat się tak ułożyło, że On chodzi do technikum także jeszcze trzy lata przed nami :) Z klasy znam zaledwie 6 osób, mam nadzieję, że szybko się poznamy, wychowawczyni jest również nowa, więc też nikt nie wie jaka jest. Dziś jak obiecałam kilka dni temu mam dla Was stylizację razem z Kamilem. 
koszula: sheinside.com | spodnie: Reserved | baleriny: H&M | kopertówka: Atmosphere
A Wy jakie mieliście pierwsze wrażenie? Bi niektórzy z Was też szli do nowej szkoły, opowiadajcie ;) 

Miłego Dnia ♥

8/30/2014

wynik konkursu

Hejka! Mam dla Was wyniki konkursu, niestety kilka osób się tylko zgłosiło, ale mi to nie przeszkadza, miło będzie napisać list do: http://wiktoria-zelazo.blogspot.com/, list bo to ona właśnie wygrała :) 

Gratuluję :* 

Miłego Dnia! ♥
Może jeszcze dziś do Was wpadnę.



8/29/2014

with my friend

Cześć! W środę po długim czasie, a mianowicie po 2 miesiącach, spotkałam się z moją przyjaciółką Olą. Bardzo dużo miałyśmy sobie do powiedzenia. Niestety Ola idzie do innej szkoły niż ja, jednak to nie skreśla naszej przyjaźni :) Ola odebrała ze mną spodnie, które będę miałam ubrane na rozpoczęcie roku, a właśnie co do tego, postawiłam na spodnie, ponieważ w spódniczce bym się nie czuła za dobrze, idę do nowej szkoły i czułabym dyskomfort, do tego koszula, balerinki i kopertówka ;) A Wy jakie macie stylizacje na rozpoczęcie roku? Ja na pewno pochwalę się, jak wyglądała, ale to w poniedziałek :) Jeśli jesteśmy przy temacie szkoły, czy jesteście już przygotowani? Ja tak, plecak, książki i wszystkie przybory kupione, jednak nie robiłam postów "Back to school" nie chciałam, żeby na moim jak i na wszystkich blogach było to samo, z pewnością już się tym przejedliście. Wracając do spotkania z Olą, bardzo się ucieszyłam jak się spotkałyśmy, miło spędziłyśmy te kilka chwil :) Wczoraj natomiast spotkałam się z Dominiką, możecie zobaczyć zdjęcie na instagramie, z Domi nie widziałam się łohohoh i jeszcze dłużej, naprawdę, od małego mieszkałyśmy w tym samym budynku przez 10 lat, jednak od czasu kiedy Dominika poszła do innego gimnazjum kontakt się urwał, natomiast teraz będziemy razem chodziły do szkoły, tylko Ona na inny profil, bardzo mnie to cieszy, bo mamy tyle wspólnych tematów i świetnie nam się rozmawia :)
sweterek: mohito | spodnie: nn | buty: nike air max thea
Nawet w połączeniu ze sweterkiem uwielbiam te buty, buty cud! :D

Miłego Wieczoru ♥



8/25/2014

z blogerka

Hej Misie! Dziś jak obiecałam, post ze spotkania z Sylwią. Bardzo miło spędziłam dzień! Nie sądziłam, że mamy tyle wspólnych tematów, a co najśmieszniejsze, praktycznie w ogóle nie było tematu o naszych blogach :D Wszystko inne, było ważniejsze, mimo wszystko było świetnie. Kiedy już zbliżała się godzina odjazdu Sylwii, byłam naprawdę zawiedziona bo bym z nią mogła rozmawiać i rozmawiać. Bardzo fajnie jest tak spotkać się z kimś, kto również prowadzi bloga. Przed spotkaniem się szczerze mówiąc stresowałam, bo wiadomo nigdy nie gadałyśmy ani nic i tak nagle mamy się spotkać, ale naprawdę miło wspominam ten dzień. Najpierw poszłyśmy na zdjęcia, kilka zdjęć stylizacji, potem zauważyłam dwa konie, poszłyśmy, chciałam takie ładne zdjęcie z koniem, niestety mój strach mi na to nie pozwolił... Podchodziłam małymi kroczkami jednak koń w nieodpowiednim momencie się odezwał odskoczyłam i moje starania poszły na marne, serce mi waliło jak szalone :( Potem poszłyśmy się przejść po mieście i miałyśmy zamiar iść do Coffein, taka przytulna kawiarenka, jednak co się okazało? ZAMKNIĘTE ;/ Wybrałyśmy się na pizze i przepyszny napój arbuzowy, a potem poszłyśmy się przejść i Sylwia musiała już jechać.. Ale to nie jest na pewno nasze ostatnie spotkanie! 
 buty: Nike Air Max Thea | Spodnie : nn | bluzka:  rosewholesale.com | kurtka: Cayman
Co myślicie o takiej stylizacji? Macie też w swojej okolicy jakieś blogerki/blogerów? ;)
Miłego Wieczoru ♥

8/23/2014

Inspirations - TUMBLR

Cześć Misiaki! Dziś mam dla Was dawkę inspiracji, a w poniedziałek/wtorek możecie spodziewać się posta z mnóstwem zdjęć, ponieważ wybieram się ze znajomą blogerką na dwór i pogaduchy :)
Wybrałam wszystkie zdjęcia, które spodobały mi się, co o tym myślicie? Dodawać od czasu do czasu takie posty? :) 

Miłego Dnia ♥



8/21/2014

Konkurs

Hejka! Wczoraj napisała do mnie Aneta z propozycją takie dość miłego konkursu dla Was, a mianowicie wysłania listu do jednej z osób. Polegać to ma na tym, że pod tym postem i postem Anety będziecie się zgłaszać, a my wybierzemy dwie osoby, które dostaną po jednym liście. Kto wie, może będziemy korespondować dłużej i na jednym liście się nie skończy? ;) Mi by było bardzo miło! 
Zasady: 
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga i Anety
2. Polubić mój FanPage i Anety
3. Napisać w komentarzu: swoje imię i pierwszą literę nazwiska oraz Wasz adres e-mail. 
Proste? Wydaje mi się, że tak. Moim zdaniem to bardzo fajna sprawa, myślę, że zgłosi się sporo osób, bo miło jest dostać list od kogoś, ta forma już dawno wygasła, ale czemu by jej nie odnowić? ;>
Konkurs trwa do 30 sierpnia.


Miłego Dnia i zapraszam do konkursu ♥



8/20/2014

my boyfriend

Cześć! Dziś chcę Wam przybliżyć to jak poznałam się z Kamilem, a dzięki temu, że dostałam jeden komentarz z zapytaniem ile z nim jestem :) W końcu czytacie o mnie, o moim życiu to czemu by nie napisać o ważniejszej części mojego życia? A mianowicie z Kamilem pisałam już jak byłam może w 4-5 klasie podstawówki, zaczęłam z nim pisać, bo Jessika z nim pisała i ja koniecznie też chciałam. Nie mam pojęcia o czym były te rozmowy, jak to wszystko wyglądało i się zakończyło. Dzień przed walentynkami 2013 r, siedziałam z Jessiką u niej i rozmawiałyśmy tak sobie o chłopakach i napisałam do Niego, pisaliśmy i pisaliśmy prawie całą noc, a na drugi dzień się spotkaliśmy. Nie ukrywam bałam się tego spotkania i to nawet bardzo, Jessika również, dzwoniła do mnie czy wszystko ok itd. Po pierwszej "randce" zaczęliśmy się spotykać przez równy miesiąc i 13 marca Kamil zapytał czy będziemy razem, oczy z pewnością cieszyły mi się aż prawie wyskoczyły jednak po sobie nie dałam poznać, że się strasznie, super, ekstra cieszę. Było to dokładnie kilka minut po 17, bo Kamil na 17 miał trening i się spóźnił. Od razu z tą wiadomością poszłam do Jessiki. Tak mniej więcej to wyglądało, potem szybciutko leciały te wszystkie, a dziś jesteśmy już razem prawie 1,5 roku ;) 
Jesteście w związku? Jak zaczęła się Wasza historia? ;> 
Miłego Dnia ♥